מרכזייה וירטואלית
בענן
אין היום ארגון שלא עובד עם מגוון התקנים וממשקים של משתמשי קצה הכוללים ביניהם טלפונים אנלוגיים ודיגיטליים, טלפונים שולחנים IP, מחשבי כף יד וטלפונים ניידים, פלטפורמת המרכזייה בענן מציעה מגוון רחב של פתרונות למרכזיות ושירותים חדשים.
המרכזייה בענן ברמה העסקית נועדה לתדלק את הפרודוקטיביות ולשמור על בקרות פיננסיות בפלטפורמת תקשורת אמינה אחת לעסקים קטנים וגדולים.
אידיאלי עבור ארגונים המחפשים מערכת טלפון מתוחכמת אך נוחה לשימוש, המרכזייה בענן מנוהלת באופן מלא על ידי חברתנו ומאפשרת לבעלי עסקים להתמקד במה שהכי קריטי - העסק שלכם.
ללא השקעה בציוד מראש ותשלום חודשי אחד, המרכזייה בענן מספקת פתרון קולי משתלם וצפוי לעסקים, מה שהופך את החיזוי וניהול ההוצאות לפשוט. הפתרון המנוהל מסייע לעסקים לייעל את תפוקת הצוות לצורך פעולות הליבה ומסייע להבטיח שהשיחות לעולם לא יוחמצו.
*חיבור שלוחה בכל שקע אינטרנט בעולם
חיבור משרדים רחוקים (גם בית)
*השמעת ג'ינגל/ ניתוב שיחות מוקלט
מוזיקה בהעברת שיחה:
שימוש גמיש בקבצי mp3 עבור מוזיקה להמתנה נעימה
קריינות מתואמת אישית
השמעה רנדומאלית או ליניארית
*Fax 2 Mail
שליחת פקס כקובץ PDF
קבלת פקס ישירות לתיבת הדואר
חסכון בניירת
*חסכון בתשתיות בעת הכניסה למשרד
אפשרות להשתמש בתשתית המחשוב הקיימת
*נתב שיחות
תפריט קולי המנתב את השיחות הנכנסות אל השלוחה המבוקשת למענה מהיר ויעיל ללא הגבלה במספר הרמות.
*תאים קוליים
לכל שלוחה.
*הפניית שיחה – גם לסלולארי
הפניית שיחה לפי זמן (שעה ותאריך).
הפניית שיחה בזמן תפוס.
הפניית שיחה ללא מענה.
*קישור חוזר
Call back.
*חיוג פנימי ישיר
חי"פ-Direct Inward Dial
*התקשרות מבחוץ למרכזייה על מנת לקבל קו החוצה-
Direct Inward System Access.
*הודעה קולית לקבוצה
*ממשק אינטרנטי לתאים הקוליים
*הגדרת כרטיסי חיוג מחו"ל
*חסימת שיחה לפי מספר מזוהה
*פירוט שיחות מלא עבור כל שלוחה
*הקלטת שיחה נכנסת או יוצאת או שניהם עבור כל שלוחה
*חדרי וועידה
*קבוצות התקשרות
*יכולת פתיחת דלת
*יכולת הרחבה כמעט בלתי מוגבלת
*הודעה קולית לדואר אלקטרוני
*ממשק אינטרנטי לשליטה על השיחות
*שימוש במגוון רחב של טלפוני IP