אפשר לעזור
ּ

חייגן אוטומטי

אמצעי התקשורת התפתחו לאורך השנים האחרונות: בין אם מדובר בשליחת דואר אלקטרוני, או שמא יצירת קשר ברשתות החברתיות – נדמה שאיננו צריכים לדבר על מנת להעביר מסרים ללקוחות או לעובדים שלנו. חייגן אוטומטי הוא ההוכחה לכך שעדיין יש צורך בצורת התקשורת הוותיקה מכולן – דיבור. בזכות כלי זה, עסקים רבים מצליחים למשוך אליהם לקוחות וללא זמן המתנה מיותר.

 

חייגן אוטומטי – יצירת קשר בקלות

משום שלקוחות רבים עדיין מעדיפים לפנות לעסקים השונים דרך הטלפון, חשוב להציב את מספר הטלפון של מטה החברה באופן בולט – בין אם באתר האינטרנט שלהם או במקומות אחרים וברורים. באמצעות דרך זו, ביכולתו של הלקוח לבצע שיחה לעסק וליצור קשר עם עובדי החברה: בין אם דרך הפרטים אותם הוא משאיר אצל בית העסק, או בין אם בדרכים אחרות.

השימוש בחייגן האוטומטי מיועד לעסקים ולארגונים רבים, כמו למשל מוקדי מכירות, בהם מתבצעות שיחות יוצאות. שיחות יוצאות אלו, המוכרות גם בתור טלמרקטינג, מתנהלות כך שמוקדנים יוצרים קשר עם לקוחות קיימים או פוטנציאליים ומציעים להם שירות. בזכות החייגן האוטומטי, עובדים אלו יכולים ליצור קשר עם כמות גבוהה של לקוחות בהתאם לרשומות המופיעות במערכות החברה – ולחייג אליהם אחד אחרי השני. לצד החיסכון בזמן החיוג, חייגן זה אף מונע את האפשרות של חיוג שגוי.

לצד יצירת קשר טלפוני עם הלקוחות, בזכות החייגן האוטומטי ניתן אף ליצור קשר דרך שליחת דואר אלקטרוני – בהתאם לתוכנה המותקנת במחשבי העסק. במילים אחרות, תוך דקות ספורות ניתן להעניק שירות ללקוחות וליצור עמם קשר מתוך אתר האינטרנט של החברה או מהאפליקציה שלה. אם וכאשר לא היה מענה, החייגן מתעד יצירת קשר זו – ומחבר בין הלקוח שגלש באינטרנט לבין בית העסק עצמו.

 

לגשר על המרחק – ולשוחח בכל זמן

השימוש בחייגן אוטומטי הולך וגובר בשוק העסקים המקומי והגלובלי: לא רק שהוא חוסך בעלויות אלא גם מייעל את זמני שירות הלקוחות. אם גם אתם מעוניינים להתקין תשתית נוחה – צרו קשר בהקדם עם ספיקום בע"מ.

למעלה

ספיקום

כתובת : הבעל שם טוב 11 חולון

טלפון: 1700-70-60-11

פקס: 072-2745051

מייל: sales@speakcom.co.il

שירות לקוחות: support@speakcom.co.il

לקבלת פרטים נוספים הצטרפו עכשיו

ּ