אפשר לעזור
ּ

נתב שיחות

בעולם העסקים התחרותי, חשוב לחפש אחר פתרונות התקשורת המתקדמים ביותר. נתב שיחות הוא, ללא ספק, אחד מהפתרונות הבולטים והחשובים הללו. פתרון זה, למעשה, מקל על האינטראקציה בין בתי העסק לבין לקוחותיהם: בין אם מדובר בניתוב השיחה לנציג הרלוונטי, שירותי מענה קולי ואף יצירת קשר עם שיחה שנותקה – בזכות שירותים אלו, כל עסק ועסק יוכל לשמור על קשר עם לקוחותיו כראוי.

 

נתב שיחות: דגשים חשובים

תחום שירות הלקוחות הולך וצובר תאוצה לאורך השנים האחרונות, ועסקים רבים מתמקדים בייעול נושא זה. בין אם מדובר בהגדרת שעות הפעילות בהן יעבוד הנתב, ובין אם מדובר בניתוב השיחות הנכנסות למחלקה הרלוונטית בעסק – נתב השיחות מייעל את שירות הלקוחות של העסק. כעת, נבדוק את מכלול היתרונות של פתרון תקשורת זה:

אחד היתרונות המובהקים של נתב השיחות הוא העובדה שמגוון רב של עסקים יכול להיעזר בו: מתחילים בקמפיין לאחת הרשויות המקומיות? בעזרת הנתב תוכלו להפעיל מענה ייחודי בהתאם לצרכי הקמפיין, ואף להגדיר אפשרות למשלוח SMS למתעניינים. מנהלי מוקד מכירות? נתב השיחות הוא חלק משמעותי ממערכת הטלפוניה, וישרת אתכם נאמנה: בזכות נתב השיחות, הלקוח מטלפן למוקד, מקשיב לתפריט השיחות ובכך מצליח להגיע לשלוחה הרלוונטית. המוקדנים מצדם, אינם מבזבזים זמן רב בחיוג ללקוחות, ואף ביכולתם לחזור ללקוח שניתק.

במקביל לכך, ישנו אף נתב שיחות וירטואלי; נתב בעל ממשק נוח לצורך ביצוע שינויים, קבלת מידע על השיחות שהתבצעו והעברתו למערכת המידע, ואף העברת השיחות בין כל הצדדים לדואר האלקטרוני. היבט זה הוא משמעותי לכל עסק המעוניין ליצור מאגר נתונים סטטיסטי לגבי אופי הלקוחות המתקשרים, כמו גם לאפיין את השיחה עצמה ולבדוק מה הן נקודות החוזקה שהובילו לביצוע העסקה.

 

לשמור על קשר

ארגונים רבים, קטנים כגדולים, מסתייעים בנתב שיחות על מנת לייעל את שירותי הטלפוניה שלהם: בין אם מדובר בשדרוג השירות אותו מעניק הארגון ללקוחות, או שמא תפעול נוח של מערכת תקשורת זו – נתב השיחות הוא פתרון מומלץ. אם גם אתם מחפשים אחר פתרון תקשורת זה, הצוות של ספיקום בע"מ ישמח לסייע לכם בכל שאלה.

למעלה

ספיקום

כתובת : הבעל שם טוב 11 חולון

טלפון: 1700-70-60-11

פקס: 072-2745051

מייל: sales@speakcom.co.il

שירות לקוחות: support@speakcom.co.il

לקבלת פרטים נוספים הצטרפו עכשיו

ּ